Sheffield verslag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thelco koolmees - WaarBenJij.nu Sheffield verslag 1 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thelco koolmees - WaarBenJij.nu

Sheffield verslag 1

Door: Thelco Koolmees

Blijf op de hoogte en volg Thelco

09 Oktober 2017 | Nederland, Nijmegen

dit is mijn 1e verslag over mijn reis naar Sheffield. ik ga samen met 5 andere jongens en meisjes met het vliegtuig vanaf Schiphol waar we landde in Manchester. vanaf Manchester zullen we de trein pakken naar de bestemming waar we moeten zijn de 12e.

  • 09 Oktober 2017 - 09:38

    Maaike Jansen:

    Hai Thelco,
    veel plezier in Engeland en gedraag je!
    groet Maaike

  • 14 Oktober 2017 - 19:38

    Ruud Koolmees:

    Spannend......... Heel veel plezier in ieder geval. Ben benieuwd naar de ervaringen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Thelco

Mijn naam is Thelco Koolmees, ik ben 18 jaar en studeer aan het ROC Nijmegen aan de opleiding sport en bewegen niveau 4. voor een van onze keuzendelen gaan wij een reis van 2 weken naar Sheffield, Engeland maken. in dit reisdagboek zal ik kleine tekstjes met leuke foto´s zetten zodat jullie kunnen zien hoe het was.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 1347

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: